S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Jak nakupovat
Jak nakupovat

 

Objednání zboží v internetovém obchodě Nakupdobre.cz je velice snadné. Pro jistotu jsme vám však ještě připravili jednoduchý návod, jak správně a bez problémů nakoupit.

 

Vyberte si zboží

Pokud již přesně víte, které zboží si chcete koupit, doporučujeme použít vyhledávání v horní části stránky. Stačí zadat název výrobku a kliknout na tlačítko "LUPA". Pole pro vyhledávání vám již při psaní názvu výrobku samo napovídá produkty, které by mohly souviset s psaným textem.   

Pokud nemáte zatím žádný produkt vybraný a chcete se teprve pro nějaký rozhodnout, vyberte si nejprve v horní části stránky kategorii, ve které se výrobek nachází. Následně si vyberte produkt, o který máte zájem.

Vložte zboží do košíku

Pokud jste si již vybrali, stiskněte u příslušného výrobku tlačítko "KOUPIT". Zboží se automaticky vloží do nákupního košíku a zobrazí se stránka košíku.

Pokud ještě chcete jít dál nákupovat, klikněte na tlačítko "POKRAČOVAT V NÁKUPU" v levém dolním rohu.

Pokud již máte všechno nakoupeno, vyberte způsob dopravy a platby a klikněte na tlačítko "OBJEDNAT"

 Dodací údaje

V tomto kroku je potřeba vyplnit vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon, na kterém vás budeme informovat o stavu objednávky. Pole označené * jsou povinná a nezbytná pro dokončení objednávky.

Pokud chcete zboží fakturovatt na jinou adresu, než je dodací, zatrhněte „FAKTURAČNÍ ÚDAJE“ a vyplňte adresu.

Pokud máte již vše vyplněno, klikněte na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU

 

Potvrzení o přijetí objednávky

Ihned, jakmile náš systém zaznamená přijetí objednávky, zašle Vám automatický e-mail, že jsme vaši objednávku do systému v pořádku obdrželi. Pokud toto oznámení do 24 hodin neobdržíte, zkontrolujte nejdříve svou složku nevyžádané pošty (spam), pokud ani tam e-mail nenajdete, kontaktujte naši infolinku 607 981 664. Zde si u našich pracovníků zkontrolujte, zda vaši objednávku evidujeme.

Potvrzení objednávky

Po zpracování objednávky naším obchodníkem, vám zašleme potvrzující e-mailovou zprávu, že vaši objednávku potvrzujeme, a že jsme schopni zboží doručit. Pokud není možné objednávku z jakéhokoliv důvodu doručit, budete telefonicky nebo e-mailem o této skutečnosti bezodkladně informováni.

Potvrzení záruky

Jako záruční doklad pro vyřízení záruky u nás slouží pokladní doklad či faktura, které při osobním odběru obdržíte přímo v pobočce, nebo je zaslán na váš e-mail uvedený při registraci. V některých případech je však záruční list součástí dávky. Zašlete nám jej, vrátíme vám jej poštou potvrzený. Můžete jej potřebovat při případném jednání se servisem kvůli opravě výrobku.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

YmFmYTN